niedziela, 20 października 2013

2# Poznajmy się

hei♥

  1. Jak masz na imię?
  2. Jak masz na drugie imię? 
  3. Ile masz lat? 
  4. Ile centymetrów mierzysz? 
  5. Jaki masz numer buta? 
  6. Jaki masz znak zodiaku? 
  7.  Wklej zdjęcie! 
  8. Co najczęściej jesz na śniadanie? 
  9. Co najczęściej jesz na kolację?
  10. W jakim stylu się ubierasz? 
  11. Jakiej długości są twoje włosy? 
  12. Twoje włosy są kręcone, proste czy falowane? 
  13. Jakiego koloru są twoje oczy? 
  14. Twoje znaki szczególne to…?
  15. Lubisz zwierzęta? 
  16. Mieszkasz w domu czy w bloku
  17. Masz swój własny pokój?
  18. Lubisz swój pokój?
  19. Masz rodzeństwo? 
  20. Jakie imię żeńskie ci się najbardziej podoba? 
  21. Jakie imię męskie ci się najbardziej podoba? 
  22. Jaką słuchasz muzykę?
  23. Czy lubisz tańczyć? 
  24. Ulubione przysłowie?  
  25. Czy wygrałeś/wygrałaś kiedyś Big Milka? 
  26. Czy umiesz pływać?
  27. Lubisz długo spać? 
  28. Lubisz chodzić na dyskoteki? 
  29. Jaki jest twój numer w dzienniku? 

  1. Sylwia
  2. Ewa
  3. 15
  4. 163 cm
  5. 36/37
  6. Koziorożec


  8. Płatki z mlekiem
  9. kanapki
  10. Nie mam konkretnego stylu. Ubieram to co mi się podoba. ( myślę nad tym, żeby na moim blogu pojawiły się aut-fity)
  11. Średniej... tak 10 cm za ramiona :)
  12. po umyciu jak nie suszę to mam falowane i muszę prostować :(
  13. U mnie w rodzinie wszyscy mają niebieskie *.*
  14. Na żebrach po lewej stronie mam myszkę ( plamkę ) wielkości kciuka. Jak moja mama była ze mną w ciąży to ktoś ją wystraszył i złapała się za brzuch i mam jej odcisk na sobie ^.^
  15. Kocham ♥♥
  16. W domku :)
  17. Taaak :)
  18. No właśnie przechodzi metamorfozę i po tym będę go kochać hihi mimo, że będzie mniejszy :)
  19. Tak. Patrycję 17 lat, Adrian 11, Damian 21, Marcin (przyrodni) 20 i Ewelina ( przyrodnia) 21
  20.  Ania, Lena
  21. Artek, Maciek :)
  22. słucham różnej muzyki np.:

  23. Tak.. na Xbox-ie często tańczę ;p
  24.  nwm :o
  25. Tylko raz w życiu :O
  26. Takk :P
  27. Kocham...  jak by były zawody miałabym wygraną w kieszeni :)
  28. tak
  29. 6

1 komentarz:

  1. Ciekawy post. :D

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki 3 sklepów z ostatniego postu? Napisz w komentarzu jak klikniesz. :)
    PS. Kliknij, zaczekaj aż się otworzy strona i dopiero zamknij, nie cofaj. :) Inaczej nie zaliczy. :(
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń

♥ każdy obraźliwy komentarz zostanie od razu usunięty.
♥ dziękuję za każdy miły komentarz :)