czwartek, 17 października 2013

4# dekoracja pokoju w własnym wykonaniu

hei♥
Przygotuj:

  • butelki w ładnym kształcie ( może być po orężadzie )
  • Kolorową kredę
  • sól ( upewnijcie się, że soli starczy wam na wypełnienie całej butelki
  • jakaś tekturka
Wysypujemy niewielką ilość soli na tekturkę i jeździmy po nią kredą ( kolorujemy ją :] )
Potem wsypujemy do naszej buteleczki i tak dalej. Pamiętajmy tylko o zmienianiu koloru bo inaczej kolory się zleją. Buteleczka nie musi być zamykana, można do niej włożyć sztuczny kwiat. Nic trudnego a jakie ładne. Robiłam coś takiego w szkole podstawowej. Powodzenia :)


Zauważyłam, że spodobał wam się post pt. "Poznajmy się" więc postanowiłam zrobić jeszcze jeden, ale nie mam pomysłów na pytania. Zadawajcie mi jakieś pod tym postem a ja  na nie odpowiem w nowym poście :3

3 komentarze:

  1. Świetne pomysły na urozmaicenie wnętrza pokoju.
    Ja też robiłam coś takiego w podstawówce, tylko zamiast kolorowej kredy mieliśmy to robić markerami. ;p

    http://neopoltiandreams.blogspot.com/ - nowy post ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też markerami. Kredy jeszcze nie wypróbowałam :p

      Usuń
  2. Robiłam coś takiego na koloniach :3

    http://yuki-chaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ każdy obraźliwy komentarz zostanie od razu usunięty.
♥ dziękuję za każdy miły komentarz :)