piątek, 27 grudnia 2013

30 faktów o mnie ♥

hei♥
1. nie lubię pepsi, coli i innych napoi oprócz wody :)
2. moim ulubionym daniem są kopytka na słodko
3. nie jem żadnego rodzaju szynek, pasztetów
4. kocham tańczyć
5. chciałabym zostać zawodową fotografką ( sesje modelek itd. )
6. na urodziny chciałabym dostać profesjonalny aparat
7. interesuję się fotografią, modą i dekorowaniem wnętrz
8. w dzieciństwie przezywałam kuzyna dupek siupek ;DD
9.chciałabym mieć kolorowe włosy ( jeden kolor, tylko nie wie jaki )
10. na wigilii zjadłam tylko barszcz a i tak byłam pełna
11. mam rodzinę we Włoszech
12. ostatnio dowiedziałam się, że mam rodzinę w stanach 
13. nie leciałam nigdy samolotem
14. mam chorobę lokomocyjną 
15. nie lubiłam bananów 
16. kocham czekoladę z bakaliami
17. wolę ciepło jak zimno
18. to mój drugi blog
19. jestem Lucynator
20. sama ścinam sobie włosy
21. należę do super piątki ( haha to takie wspomnienie z Dębowca )
22. w wakacje jadę do Dębowca ( ktoś jedzie? piszcie w komentarzu :p )
23. oglądam Violettę
24. mój ulubiony kolor to czarny
25. życie nauczyło mnie by nikomu nie ufać
26. nikt nie wie o mnie wszystkiego
27. jestem nieśmiała i zamknięta w sobie
28. jestem niska
29. mam wyniszczenie organizmu, ale za bardzo mnie to nie rusza :D
30. jestem zakupoholiczką 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ każdy obraźliwy komentarz zostanie od razu usunięty.
♥ dziękuję za każdy miły komentarz :)