wtorek, 24 grudnia 2013

Noworoczne postanowienie :)

Hei♥
Już za niedługo nowy rok, więc przyszedł czas na postanowienie noworoczne. Moim postanowieniem ( w sumie mam dwa postanowienia ) jest zadbać o blog i moją figurę. A wy jakie macie postanowienie?
Do ćwiczeń jest się bardzo trudno zabrać jak pewnie, każda z was się już o tym przekonała. Zawsze poćwiczę dwa, trzy dni a potem już mi się nie chce, albo zapominam. Więc postanowiłam wrzucić kilka zdjęć, które będą mnie motywować i przypominać o ćwiczeniu bo na bloga wchodzę codziennie.



Ćwiczenia jakie będę wykonywać ( starać się wykonywać ^.^ ) to:

  • skakanie na skakance 
  • brzuszki
  • bieg
  • tańce na xbox ( jest to jeden z przyjemniejszych ćwiczeń biorąc pod uwagę, że kocham tańczyć )
  • rozciąganie
  • basen
Do zdobycia i utrzymania wymarzonej figury nie są potrzebne tylko ćwiczenia, ale i posiłki jakie jadamy. Na początek muszę zacząć jeść śniadanie bo nigdy tego nie robię. Najlepiej zjeść coś lekkiego, bo rano nigdy nie mam ochoty na jedzenie. Myślę, że najlepszym wyborem będą płatki z mlekiem lub pitnym jogurtem. Jeśli macie w domu jakieś owoce możecie je sobie dorzucić do płatków, tylko nie zapomnijcie ich wcześniej umyć, bo teraz to się już o tym zapomina. W szkole nie ma za bardzo czasu na jedzenie dlatego najlepszym pomysłem na drugie śniadanie jest jakaś przekąska jak na przykład orzeszki, suszone owoce lub chrupki kukurydziane. Obiady jadam w szkole. Następnym posiłkiem jest podwieczorek. Możemy zjeś jakiś owoc ewentualnie coś słodkiego ( słodycze radzę jeść tylko raz/dwa razy w tygodniu ) Na kolację wybieram jajecznicę, jajko sadzone ze smażonym boczkiem lub kanapki.Nie lubię żadnych soków, napoi gazowanych i innych dlatego dla mnie to żaden problem pić tylko wodę. Musimy pamiętać, aby posiłki jeść w odpowiednich odstępach i każdego dnia o tej samej porze. Przyzwyczaicie się do tego i wtedy będzie łatwiej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ każdy obraźliwy komentarz zostanie od razu usunięty.
♥ dziękuję za każdy miły komentarz :)