sobota, 25 stycznia 2014

Nails *.*

hei♥
Od jakiegoś czasu zaczęłam zapuszczać paznokcie. Co za bardzo mi nie wychodziło bo się strasznie łamały, więc postanowiłam używać różnych odżywek. Oczywiście wszystkie wzięłam od mojej mamy z szafki bo ona ma bardzo zdrowe paznokcie i wiele razy były takie osoby co nie wierzyły, że jej naturalne paznokcie mogą być takie długie. Mama poradziła mi, żebym codziennie pomoczyła paznokcie w oleju/oliwie z kilkoma kroplami cytryny. Oczywiście trzeba to zagrzać i trzymać w ciepłym co łatwe nie było. Więc jeśli by któraś z was chciała to pamiętajcie aby wcześniej ogrzać dłonie, bo można się poparzyć. No i jeszcze musicie mieć czas wolny bo nic nie będziecie mogły dotknąć tłustymi rękami. Ja zazwyczaj wtedy oglądam jakiś film. Efekty niestety widać dopiero po miesiącu a jak wiadomo ja zawsze zapomnę albo coś, więc u mnie potrwa to dłużej.
Serfując po internecie natknęłam się na pomysł z wybielaniem paznokci. Wtedy paznokcie wyglądają ja francuskie. Polegało to na tym, że co jakiś czas trzeba wyczyścić paznokcie wybielającą pastą do zębów. NIE RÓBCIE TEGO!! gdy ja to zrobiłam, tak miałam bielsze paznokcie no, ale co z tego jak było strasznie miękkie i cienkie ;C co oznaczało, że od nowa muszę je odżywiać i kurować. Oddala mnie to od idealnych paznokci jakie chcę osiągnąć. Jeżeli chcecie zapuścić paznokcie a strasznie się wam łamią to zachęcam do odżywki z oleju/ oliwki tak jak mówiłam na początku i zawsze malujcie paznokcie. Jeśli nie pozwalają wam w szkole to zawsze można bezbarwnym, wtedy je utwardzicie :)








śliczne te pazurki *.*

3 komentarze:

  1. Śliczne *_*
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne pazurki <33
    Zapraszam jeśli masz czas i ochotę + pozostaw po sobie ślad ;)
    http://myfashi0nw0rld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten blog <3 bardzo mi się podoba. Ma piękny wygląd i treść
    Masz zadatki na prawdziwą wielką blogerke *.*
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ każdy obraźliwy komentarz zostanie od razu usunięty.
♥ dziękuję za każdy miły komentarz :)