wtorek, 29 kwietnia 2014

Co chciałabym zrobić przed śmiercią :)

Hei♥
Dzisiejszy post jak nazwa wskazuje to będzie co chciałabym zrobić przed śmiercią. Kolejność będzie losowa :)

1. Na pewno chciałabym skoczyć na bungee z wysokiego mostu. Zapewne dostałabym sto razy zawału skacząc, ale i tak bym chciała to zrobić.



2. Jeżeli mówimy już o skokach to chciałabym skoczyć z skarpy prosto do morza.
tak, pewnie bym się nie odważyła, ale jak by mnie ktoś popchnął haha .



3.Na pewno chciałabym zrobić sobie tatuaż. Nie wiem jeszcze w jakim miejscu, ale na pewno jakiś napis, życiowy cytat czy coś w tym rodzaju.







4. Oczywiście chciałabym też powiedzieć pewnym osobom co naprawdę o nich myślę, jak mnie krzywdzą czy jak ich lubię, kocham itd.







5. Zmieniłabym sobie kolor włosów na jakiś szalony. Zawsze chciałabym mieć czerwone, ale nie takie czerwone czerwone tylko takie ładne czerwone.



włosy śliczne, ale te kolczyki xD
6. Jak pewnie każdy z was mam ulubionych aktorów, piosenkarzy, blogerek, youtuberów itd, dlatego chciałabym się spotkać z takimi moimi ulubionymi osobami.








7. Najważniejsze z tych wszystkich pkt. jest to spędzenie ostatnich chwili z przyjaciółmi ( tymi prawdziwymi ) czy rodziną.








8. Chciałabym też wyjechać w podróż dookoła świata.






Mam nadzieję, że post się podoba.

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post !
    Ja również chciałabym wyjechać w podróż dookoła świata !
    Marzę o skoku na bungee, ale pewnie gdybym już miała skakać bym się nie odważyła :c
    http://wszyscyusmiechnieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ! ;*

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochana ;** Śliczne zdjęcia i post, pisz takie częściej ♥ A przy okazji, może Obs=Obs? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ♥ juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tatuaż cudna sprawa <33

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę skoczyć na bungiee! :) Mam prośbę czy możesz mi poklikać w link '' tutaj?:
    http://daquerre.blogspot.com/2014/05/zielona-parka-z-sheinside.html
    Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym mieć tatuaż na nadgarstku z napisem "Dreams", dlatego że już od dziecka zawsze pisałam na nadgarstku taki napis markerem. No a później problemy ze zmywaniem :P

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo chciałabym mieć tatuaż oraz skoczyć z takiej skarpy, miałam już parę okazji ale stchórzyłam ;c
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)
    cassieeeeeeeeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog ;) Obserwuje <3
    http://blogjulka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post ja niektóre rzeczy z Twojej listy też bym chciała zrobić :D
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ;) niektóre rzeczy podobne jak u mnie ^^ Damoon! ♥

    zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chce przefarbowac wlosy na niebiesko/robie to na wakacjach heh
    i skoczyc do morza *.*
    Bardzo fajny blog na pewno wpadnę tu jeszcze nie raz :)
    Co powiesz na obserwacje za obserwacje?
    Daj znac u mnie :*
    ula-ulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zrobię sobię kolorowe włosy :3
    Obserwujemy ? odp u mnie :)
    pozdrawiam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :3 Ja też planuję zrobić kolorowe włosy, ale w szkole pewnie mieli by pretensje, także poczekam jeszcze parę lat *.* Super blog, zapraszam również do mnie: carmelowemarzenia.blogspot.com/
    A naprawdę, ten blog jest śliczny :) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. tez bym chciała czerwone włosy i tatuaż :D ..

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny post! Ja co prawda skokow i tatuazy sie boje (ech, chicken ze mnie), ale takie wlosy to bym chetnie sobie zafundowala! :D
    Co do szczerosci wobec osob ktorych nie cierpie... raczej skupiam sie na tych ktorych kocham. Paskudy odstawiam na bok i nie trace na nich czasu, chociaz swojego czasu, niektorym mialam ochote nastrelac po twarzy ;) hihihi
    Pozdrawiam!
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super ja też chce mieć tatuaż z cytatem :)\
    obserwuje jak chesz mozesz się zrewanżować
    http://photomelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blogi świetny post <3 Ja już obserwuje twojego bloga, możesz się odwdzięczyć ;)

    http://my-life-my-favourite-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ każdy obraźliwy komentarz zostanie od razu usunięty.
♥ dziękuję za każdy miły komentarz :)