sobota, 12 kwietnia 2014

Everyday :)

hei♥
Wczoraj nie byłam w szkole, ponieważ byłam u dentysty. Po dentyście leżałam u cioci i prawie usnęłam, ponieważ była strasznie ponura pogoda. Ciocia wyciągnęła mnie do fryzjera bo musiałam obciąć zniszczone końcówki. Nie jestem za bardzo zadowolona z efektów. Jedyne co mnie cieszy to to, że nie mam już rozdwojonych końcówek. Po fryzjerze poszłyśmy zanieść moje okulary do naprawy, ponieważ cały czas się psują. Mam je może z niecały miesiąc a były w naprawie już z trzy razy. Mam nadzieję, że już się nie popsują. Około trzeciej wróciłam do domu. Posiedziałam chwilę na laptopie i poszłam z Kinga do kościoła na drogę krzyżową. W końcu moje koleżanki chodzą na grupę apostolską i to one prowadziły drogę krzyżową. Wcześniej przedstawiały pantomimę i wyszło im cudownie. Po kościele Kinga przyszła do mnie na noc. Oglądałyśmy film i poszłyśmy spać po pierwszej w nocy. Dziś wstałam przed siódmą, potem wstały dziewczyny i zebrałyśmy się do Bochni. W Bochni pochodziłyśmy po sklepach, ponieważ Kinga szukała prezentu dla rodziców na rocznicę. Patrycja umówiła się z koleżanką w Bochni a my z Kingą poszłyśmy na przystanek. Wyszło na to, że musiałyśmy czekać trzy godziny na busa. Jak czekałyśmy na niego dwa busy nam uciekły z różnych powodów. Na początku, dlatego ponieważ Kinga nie umie przejść obojętnie koło biednego i bezdomnego człowieka, więc poszła mu kupić coś do jedzenia. No i gdy wracała ze sklepu to bus właśnie odjeżdżał, ale co tam poczekałyśmy na następnego busa i nic nam się nie stało :)




12 komentarzy:

  1. No to ciekawy dzień miałaś. :)
    Fajny gif.
    Pozdrawiam i zapraszam:

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny gif <3
    sylwkaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym mieć takie serce, żeby pomagać innym!

    Zapraszam, nowy post ---------> inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten gif jest cudny!
    Zapraszam na nowy post – liczę tam tylko na twój komentarz. Myślę, że Ci się spodoba, bardzo mi na tym zależy :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super gif ;)

    Podoba mi się Twój blog więc obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. hej wymiana obserwacjami?
    clarrieandcarrie@blogspot.com
    zapraszam + jak zaczniesz obserwować to daj znać w komentarzu to też zaczniemy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to miałaś ciekawy dzień...a ja znów nic specjalnego ;d Fajny gif ^^

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie piszesz :) Zapraszam na KONKURS :) Do wygrania są śliczne KOSZULKI :) Więcej informacji znajdziesz tutaj http://sialalala96.blogspot.com/2014/04/win-3-oasap-new-tees.html :)
    Przy okazji chciałam Cię prosić o poklikanie w banery :) Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog i post
    obserwuje i pozdrawiam
    zapraszam do mnie
    http://tajemniczblogdla-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely blog dear <3

    Really appreciate it if you could visit my blog.
    Let me know if you've followed me! My GFC is at the bottom of my page.
    I follow everyone back.
    Do give me some time to get back to you. :)

    Sandy | http://smxyc.blogspot.sg

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy post :)

    wpadniesz? ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i post też bardzo fajny. Piszesz bardzo lekko i miło się czyta. Obserwuje i jeśli spodoba Ci się mój blog liczę na to samo :)

    Pozdrawiam 3maj się mocno

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ każdy obraźliwy komentarz zostanie od razu usunięty.
♥ dziękuję za każdy miły komentarz :)