czwartek, 17 lipca 2014

Dębowiec :)

hei♥
Niedawno wróciłam z Dębowca i powiem wam, że było bardzo fajnie. Nocleg miałam w Jaśle na sali gimnastycznej. Na szczęście była ciepła woda z czego byłam mega zadowolona, ponieważ rok temu może 2 lub 3 pierwsze osoby na ponad 100 miało ciepłą wodę. O Dębowcu nie będę dużo wspominać, po prostu wrzucę filmiki z tamtych dni. Miałam ten post pisać wcześniej, ale nie było mnie w domu całymi dniami, ponieważ jeździłam z siostrą do Wiśnicza na otwarty basen. Trochę mi plecy spaliło, ale na szczęście nie boli bardzo :) Dopiero co się wakacje zaczęły a ja już czuję, że za niedługo będzie szkoła... :( W najbliższym czasie postaram się zrobić post na temat " sposób na nudę " a was proszę o propozycje na inne posty w komentarzach :)

Dzień 1. Dzień 2. Dzień 3. Dzień 4. Dzień 5. Dzień 6.











8 komentarzy:

  1. Też bym chciała gdzieś wyjechać :)


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się nieźle opaliłam ;)
    Świetne filmiki! Czekam na post 'sposób na nudę' :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dobrze się bawiłaś :)

    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :))

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny post i blog. Co tu dużo pisać po prostu jestem zachwycona! :) <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem, a ja w zamian zaobserwuję Twojego bloga)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, fajnie, że wyjazd się udał, czekam na filmik ;)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ każdy obraźliwy komentarz zostanie od razu usunięty.
♥ dziękuję za każdy miły komentarz :)