wtorek, 31 grudnia 2013

♥♥ 2013 ♥♥

hei♥
Więc rok 2013 już prawie miną więc postanowiłam zrobić post wspominający wydarzenia tego roku.



Co najlepszego spotkało Cię w roku 2013 ?
mogłabym dużo tu wypisać, ale chyba jest to poznanie cudownych osób ♥

♥ Najlepsze wspomnienie ?
dużo tego było, ale jest to chyba jak w Dębowcu Patryk przyszedł do nas i robił tosty potem gadaliśmy itd. i po 23 przyszli księża, żeby poszedł spać do reszty chłopaków a on mówi, że tylko tosty zrobi i podnosi toster, pyta się ich czy może chcą jednego. Powiedzieli, że nie i, że przyjdą za 15 min. sprawdzić czy poszedł. Gdy już wyszli to my wszystkie w śmiech bo toster był odpięty i nie było w nim kanapek ;DD

Największy sukces osiągnięty w tym roku ?
jest to chyba to, że zaczęłam czytać książki a naprawdę tego nie lubiłam. Jestem z tego powodu zadowolona, jednak czytanie po nocach nie wyszło mi na dobre.. ale i tak się cieszę. ( jest to mój taki mały sukces :D )

Jakiego wydarzenia najbardziej żałujesz ?
żadnego. Każdy popełnia błędy i dzięki temu staram się ich unikać. Nie żałuję niczego co chodź na chwilę wywołało na mojej twarzy uśmiech :)

Piosenka którą usłyszysz i od razu przypomni Ci rok 2013 ?
Donatan i Cleo "My słowianie "
Piersi "Bałkanica"
Miley Cyrus " We can't stop"

Najlepsza rzecz jaką udało Ci się kupić w tym roku ?
dużo ciuchów a tak to pędzle do makijażu :)

Co najbardziej się w Tobie zmieniło?
nie zależy mi już za bardzo na niczym i nikim. Zmieniłam się także z wyglądy, zaczęłam zwracać uwagę na ubiór i makijaż :p

Ulubiony produkt kosmetyczny ?
podkład z Eveline 

♥ Czy w tym roku idzie Ci lepiej w szkole czy gorzej niż w poprzednim roku?
zdecydowanie lepiej :)

Co najlepszego przytrafiło Ci się w blogowaniu?
Dzięki blogowaniu mam teraz super pamiątkę na przyszłość, no i to, że znalazły się osoby, którym mój blog się spodobał :)




Pianego Sylwestra ;DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ każdy obraźliwy komentarz zostanie od razu usunięty.
♥ dziękuję za każdy miły komentarz :)